Abang n Huny

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Kids Birthday

Lilypie - Second Birthday

Friday, April 25, 2014

Sofea 9 bulan

Sofea 9 bulan begitu aktif merangkak
Xtau nk kata merangkak ke ape sbb sblh kaki je merangkak
Lg sebelah diseret aje.. 
Jadi.. 
Mengesot + merangkak = merengsot la agaknye
Pelik si kerinting nii hehe

Da besa pada umur..
Tp saiz masih comel2 gitu
Bak kate atuk n neneknye..
Bdk ketetel..
Maksud kenit la kot
Tp cm comel plak lama2 sebut ketetel tu

Berat sofea skrg baru 6.4 kg..
Klu bdk lain rsenye masa umo 3-4 bln kot dgn berat camni.
Da Masok graf kuning dah ikut bukit kat Klinik Kesihatan.. 
Susah sgt nak naik berat sofea ni.
Sedih plak rase
Tp aktif bkn main
 Agaknye bila si kecil ni akan membesar?
Moga sihat2 sahaja wahai anak




Hansaegee nature

Asik2 baca kat blog orang... Mestilah blogger terkenal dan comel2 mcm fatin liyana, dena bahrin n maria elena.. Akhirnye terpengaruh da telah membeli Hansagee Nature pye produk. Kebetulan sbb rse mcm bio essence bird nest ni cm xcukup tere utk moist kn muka ku yg super kering ni.. Alang2 nk cr cream baru, tryla hansaegee. Sbnrnye xreti nk beli ape n entahlah sbnrnye betul ke pembelian ku ini fungsinya utk melembap muka. Tepengaruh punya pasal.. Pejam mata klik beli jgk dkt website hansaegee tersebut.. Hopefully seswai la dgn muka ni. Kalau husband kata makin cantik.. Br bitau die harga. Ok x?? Wuuu saspen.. Sbb jarang2 beli produk kecantikan + xreti pn nk jaga muka.. Pasal tu umo br 30.. Tp muka cm da 40 😃 errr

Owh.. Beli cc cream dgn pakej mask yg ada promo. Tup2 pakej smpai apesal besa sgt ni. Cek nama penerima 2x. Tgk2 upenye dpt beg.. Xtaula psl ape dpt.. Agak2 beli byk kali dpt byk kali ke? Hmmmm