Abang n Huny

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 24, 2012

bile hubby tiada...

bile hubby tiada...
tinggal saya n hannah berdua je
mak oi kelam kabut..dgn kenit tu xnak berenggang...
masak sambil dukung hannah..
xpon biakan hannah main tapis sayo, senduk, microwave utk picit2
n yg pastinya lps masak..dapo akan huru hara

bile hubby tiada...
time mkn huru hara jugee..
hannah xnk disuap..nk mkn sendiri
sekali suap, masuk la 2 butir nasi
yg lain sume jatuh ke bawah kerusi
adoyai pening ibu nk kemas..
udahle nk ngemas kne ke hulu ke hilir
si kenit tu pon nnt mengekor ke hulu ke hilir
pastu jatuh plak tepijak kertas/lantai licin : |

bile hubby tiada...
hannah mengadap saya..sy menghadap hannah
dua2 main dgn gembire
sekali hannah over excited..
kepale tesembam ke tikar
sian hannah pale da bertande
berbirat kepala bdk comel ibu :(

bile hubby tiada..
nak besiap gi keje..kene bangun awal2
sbb nnt bile hannah tejage..
sume keje xjalan..
kene bg shenen lah kan
klu da shenen..kompem ibu pon terlena
tgk2 jam da pukul 730...
mmg huru hara lagi laa pagi saye

bile hubby tiada...
saya sedih sgt sbb sy nk hubby sy sll
nak sama2 sll
n sy tau mmg sy akan huru hara tanpa dia
i'm not perfect..and i'm not really good in house chores
so, sy mmg slow bile bab masak n ngemas
tapi...bukan niat saya nak salahkan hannah
sbb wat saya huru hara..
tp saya bersyukur sbb dikurniakan seorang cahaya mata cepat (sgt :p)
sbb hannah peneman saya..
hannah buat saya gelak
hannah buat saya ceria
hannah buatkan saya xsempat sedih hubby sy xde
hehe

tq sayang hannah...
sbb sentiasa ada dengan ibu
nnt babah balik. kte gi jalan2 ok
mkn sdp2 =)

I LOVE U SO MUCH

HANNAH DAMIA

n

babah

MOHAMAD NAHAR

p/s: but plis jgn outstation sll sgt :p

No comments:

Post a Comment

tq for caring n sharing =)