Abang n Huny

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie - Kids Birthday

Lilypie - Second Birthday

Tuesday, February 22, 2011

Hannah Damia or Adli Irfan?

(a)
 
 
(b)
(c)
(d)
  








(e)
(f)
(g)

confuse x?? kadang2 saya confuse bile tgk pic2 dlm hp hehe sbnrnye sama x?? ke sy je yg rse dorg cm serupa???hurmmm tp mase pegnen ritu..ade mimpi yg baby lahir sebijik muka adli .siap adli dtg n tye..aunty ani, ni sape? patu saya jawab ni iman..adik adli (mase tu ingat baby boy) :p adli plak tibe2 da pndai ckp dlm mimpi tu hehe

jawapan dia:

(a) Adli
(b) Hannah
(c) Hannah
(d) Hannah
(e) Hannah
(f) Adli
(g) Hannah

ehh byk plak gmba hannah dari adli..

10 comments:

  1. anak kakak aku hehe aiseh..xde intro psl famili plak :p

    ReplyDelete
  2. haah sama gile....tp hannah tetap nampak gk muka kewanitaan diaaa...huhuhu

    ReplyDelete
  3. sblm tgk jawapan tadi aku try teka
    a)adli
    b)hannah
    c)adli
    d)hannah
    e)adli
    f)hannah
    g)hannah

    3 salah.cu ko cek balek.tah2 aku betul :P

    ReplyDelete
  4. ok da check..
    (c) kompem hannah sbb bantal n cadar tu kt uma mak nahar

    (e) n (f) tu ko betol laaa
    aku tesalah tulih jawapan die.. sbb sblm tu pic tebalik hahahaha
    tere2..ko slh 1 je

    ReplyDelete
  5. haha...kan ade kazen adli muke mcm adli, apa nama dia, adriana adlina ke....yg suke buli adli tu kan...nnt hannah pon mcm dia kut....

    ReplyDelete
  6. owh tu name nye aireen..aireen adrina xsilap.ingat ko yee..tere2

    ReplyDelete
  7. hannah,tgk ibu ni..dia salah 2.auntie salah 1 je tau.

    ReplyDelete
  8. heheh blog ko ke aini.. eh memang sama la muka hannah ngan adli tu.. kompius aku.. ke memang bb ni muka seakan2 eh.. hehehe cute tol la little hannah ni.. isk ni yg tak sabo nak dpt bb gurl nie

    ReplyDelete

tq for caring n sharing =)