Abang n Huny

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

tarikh bersejarah



Short Entry Sebelum Terlupa

21/8/12 - Hari Raya ke-3, Hannah Tibe2 Panggil Saya Ibu.... Ibu. Get It? Sebelum Ni Hannah Panggil Saya "Aaaa...Buuuu". Tapi On That Day Masa Tengah Lepak2 Di Uma. Tiba2 Hannah Panggil... "Iii...Buuuu" Sambil Wat Muka Paling Comel Sekali... Adiah Besday Ibu... 

Tq Anak Ku Sayang =)


Thn Lps Pada Waktu Ni...Saya Tgh Bz Bersiap2 Untuk Pergi Dpa. Teringat Masa-Masa Ni Lah Saya Hari2 Menangis Teringat Akan Berpisah Dengan Hannah Selama 6 Bulan. Seksanya Perasaan Tu. Bila Tgk Hannah Lama2, Meti Nangis Punye Laa. Bila Main2 Tgh Gelak2... Kang Tibe2 Ibu Nangis Wuuu Cm Org Gile Pon Ade Ahaha

Tapi Semuanya Dah Lepas. 

Syukur Alhamdulillah Dapat Tamatkan Dpa Tanpa Kecederaan. Rasenye At That Time Kalau Saya Kena Buat Water Confidence Tu.. Saya Pon Sampai Ajal Kerana I’m Super Scared Masa Tu. Da Menangis2 Tanpa Rasa Malu =(

Eh Br Perasan..Dah Sebulan Dah Rupenye Hannah Panggal Saya Ibu Ehehehe.


Hannah Juga Dah Kenal Yellow, Pink N Green =)

Walaupon Kenal N Suka Sgt Buah Orange...Tp Masih Xtau Colour Orange. Peliks


 
sisterhood




No comments:

Post a Comment

tq for caring n sharing =)