Abang n Huny

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 6, 2013

HFMD pula

Hannah Kene HFMD Pulak.. Adui La Kesiannye Anak Ibu. Yg Merisaukan Makin Hari Makin Banyak Bintik2 Yang Keluar. Org Lain Ckp Dlm 5-7 Hari Da Surut. Amik Jela Cuti Rehat.. Haihh Bkn Nk Berkira Cuti Utk Jaga Hannah. Cuma Takut Xcukup Cuti Jee. Kenapa Ye Xde Cuti Tanpa Rekod Untuk Menjaga Anak Untuk Penjawat Awam?? Bukan Ke Skrg Epidemic Byk Sgt.. Macam2 Wabak Ada. Influenza..Hfmd..Denggi. Agak2 Kalau Sekali Anak Kene Mana2 Epidemic Perlu 5 Hari Nk Sihat.. Klu Kene 3 Jenis Wabak Dlm Sethn Da 15 Hari. Kalau Anak Ada 3/4/5?? 

Haihh Xnak Revise Ke Perintah Am- Bab C Tuu? Bab Kurangkan Cuti..Revise Pulak. Agaknye Ceupacs Nak Perjuangkan X Hal Ni Kalau Dibuat Cadangan Penambahbaikan?? Hurmm Mmg Ade Setgh2 Org Kate.. Amik Jela Cuti Rehat. Kejap Je 5 Hari Kalau HFMD. Masalahnye Anak Saya Pye Simptom Lain. Da Masuk Hari Ke-4 Makin Banyak Keluarnya. Bukan Makin Surut. N Saya Bukan Macam Org Lain... Emak Saya / Mak Mentua Saya X Available Untuk Bantu Jg Anak Saya.. Sedare Mara Semuanya Bekerja. Jadi?? Nak Pasrah Tapi Dalam Hati Rase Geram. Kenapa Takde Org Yg Terfikir Nk Revise Cuti Penjawat Awam?? 

Perlukah Saya.. Seorang Yg Br Je Sah Jawatan Ni Membuat Sesuatu?? Terase Mmg Mcm Nak Buat.. Hopefully Ada Masa Nak Buat. Tulis Blog Pon Xcukup Masa. Ni Tgh Selang Seli Cuti Dgn Husband Utk Jg Hannah. Hannah Dikuarantin Selama 10 Hari Mulai 3/3/13 Smpai 12/3/13. Hopefully Hannah Sembuh Cepat. Kesian Sgt Tgk Badan Die.. 

Semoga Allah Lindungi Keluarga Ku Dari Penyakit Berbahaya Dan Semoga Allah Permudahkan Urusan Kami Dalam Membesarkan Anak-Anak Kami.

Agak2 Ada Tak Ahli Politik Yang Nk Gunakan Benda Ni Sebagai Pancing Undi Penjawat Awam?? Please2.. Tolongla Amik Idea Saya Nii... !

No comments:

Post a Comment

tq for caring n sharing =)